Det du Shimmie

På rönnens fritids bedriver några flickor en frisersalong. När alla kompisar fått nya frisyrer drog de in fröken i rummet. Jag Satte mig på en av stolarna och Emma 7 år sätter sig bakom och börjar slita i min kaluffs.

-Ska inte frisören fråga hur kunder vill ha det?
-Jo just. Hur vill du se ut?
-Lite kortare där bak och så mer lugg, tack
-Okej det ordnar jag
Jag känner hur hon fixar med en toffs sen hör jag ljudet. Ljudet av hundra hårstrån som klyvs av en sax och jag flyger upp.
- Klipper du på riktigt din galna unge
-Hahaahahahhahah (i ett barnsligt skratt)
Jag blänger på Emmas fot som är full av hår
-Men du är ju inte klok du får inte klippa på riktigt, lägg ifrån dig saxen.
-Hahahhahhahhhahah

Allt som fattas är att jag fått löss i det hår som finns kvar på huvudet tänke jag, sen betalade jag 200 kr i leksakssedlar och såg glad ut.




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0