Bort från storstadsdjungel

image243
Min egen lilla Betty Boop ibland i musliminspirerad skepnad.

   

Trots en golfboll i näsan kom Shima tutandes nerför norrbackagatan. Ett spontant telefonsamtal någon timme tidigare resluterade i utflykt och heldag + natt på Ljusterö. Som ett resultat av dagens tidigare alkoholintag däckade Isa på sängen medan jag och Shimmie tog vår flotte och paddlade ut på havet. Så fort vi lämnat vassen och Shimas sansat sin fiskfobi så var resan både äventyrlig och behaglig. Där låg vi och guppade, filosoferade och flamsade halvvägs till Åland la vi paddlarna åt sidan och drev tillbaks till land. Sedan ägede en prestigefylld kubbmatch rum strax innan middan. Synd för flickorna att skönhet inte går före teknik.

Fram mot midnatt ät vi röda blötdjur med vassa klor, blåbär, hallon och mängder med glass. Somnade som en prinsessa.

Kommentarer
Postat av: Shima

Av alla bilder Linnie, var du tvungen att välja just den...?! Massa puss från mig och min förkylning

2007-08-06 @ 20:53:24
Postat av: Isofix

Shimmens och min kubb-pose, hahahah.
Kolla smyg-muslimen...
// Fru I.

2007-08-06 @ 22:55:16
URL: http://starlicious.blogg.se
Postat av: sandra

haha vad bra.. nu blir jag lugn.. tänkte på honom när jag såg den där lilla saken.. och plötsligt komemr ett -nämen haaj lille vännen.. då va det familjen muhr direkt..
haha då kan jag tänka mig att det är dammigt på golvet och inte att tala om glas bordet.. men jag hoppas att det är borta nu

2007-08-10 @ 19:38:18
URL: http://sandriiisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0