Your standards are to high

SEINFELD - The fix-up
En underbar dialog där Elaine vill para ihop sin vän Cynthia med George, men Jerry är kritisk. 


Elaine: What, you don't think she's beautiful?

Jerry: I don't know, what's with the eyebrows?

Elaine: You know what your problem is? Your standards are too high.

Jerry: I went out with you.

Elaine: That's because my standards are too low. And by the way, you know,
women kill for eyebrows like that. Do you know that? I mean women pluck their
real eyebrows out of their head, one by one, until they're bald, Jerry. Bald
above the eyes! And then they paint in these eyebrows to look like that.

Kommentarer
Postat av: jo

Varför tycker jag det är riktigt roligt när jag läser Seinfeld här, men aldrig riktigt skrattar när jag ser det på TV? Kanske är det så att själva formen av programmet inte tilltalar mig. Jag har alltid haft svårt för inlagda skrattsalvor. Tror att det är det. Jag får allergiska utslag när någon säger åt mig VAR jag ska tycka något är kul...Men tack Linn för att jag fick lite kul av något jag själv inte skulle lyckas ha kul åt!

2007-04-10 @ 22:25:32
URL: http://blog.myspace.com/johannaetzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0