Vilket flyt

Jag luktar badskum efter att ha spenderat eftermiddagen i badkaret. Nej nu ljög jag. Det lät bara så harmoniskt och skönt men jag har inte någon ro i själen.  Jag frös och tappade upp ett bad med massa bubblor sen låg jag där i tio minuter och lekte sönder alla bubblor. Sen blev det långtråkigt och då studsade jag upp.

Har inte berättat om min nya praktikplats. Skakade hand med Marianne på SalongKs ett års fest och min namnskylt med titeln webbredaktör gjore att jag fick erbjudandet i handen. Var tvungen att gå hem och googla för jag har inte så mycket koll =/ Det visar sig att Marianne är den kvinnliga motsvarigheten till Mikael Bindefeldt. Taste PR har arrengerat guldbagge galan och andra tråkiga fester.  Mitt uppdrag blir bland annat att styra upp deras hemsida ,designa inbjudningskort och om jag har otur få snubbla runt på röda mattan. Jag kommer sätta döskalleslipsen på kartan.

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0