En till höger en till vänster

I helgen var jag ute på min ö för att sparka igång våren på riktigt. Det vill säga att jag renoverade min kärlek som stått i garaget hela vintern. Far fick lära dotter att byta tändstift, oljefilter, olja samt spänna kedjan. Sen var det bara att krypa ner för grusgången och sen vrida om gasen. Det blev i alla fall en underbar helg. Som vanligt. Skönt att veta att familjen är ett så säkert kort. Snart köper jag en husvagn och bosätter mig på tomten. Fredag kväll satt vi på verandan och åt ost.

Calle
Lillebror Carl satt till höger
Funderar

Storasyster Linn satt till vänster

Linn och Calle
Såhär ser syskonen ut tillsammans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0