Almost straight

Idag har Linn varit hos naprapaten. Närmare bestämt på naprapathögskolan. Det var en mycket speciell upplevelse.

Jag sitter i väntrummet och en skock med andraårselever på högskolan börjar ropa upp namn på patienterna.
-Linn
Jag sneglar upp och ser en på tok för snygg kille för att mitt homo hjärta inte ska reagera.
-Ja det är ja.
-Hej Kalle
Linn skakar Kalles hand och följer med honom till ett litet rum med ett skynke för dörren. Där finns en brits, en pall ,en liten stol och en klädhängare. Ajajaj var allt jag kunde tänka.
Efter en kort utfrågning kring mina träningsvanor och sömnbesvär så säger Kalle,
-Du kan ta av dig till underkläder.
Varpå jag sliter av mig kläderna.

Thank God that I'm not straight. För jag höll på att gå under jorden. Beklädd i ljuset från lysrören iklädd blott, bh, trosor och strumpor kände jag het som få. 
-Så, då kan du vända dig om
-Okej, sa jag och vände mig om.
-Så kan du böja dig framåt.
-Okej, hörde jag mig själv säga.

Jag som är en väldigt frusen människa fick gåshus. Hans varma händer i mina knäveck och på min rygg var riktigt behagliga. Jag fick för en stund för mig att jag kanske träffat mannen i mitt liv. Eller så var jag bara imponerad av hur han så lätt fick mig avklädd på rygg efter bara 5 minuter.

Jag har mycket att lära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0