Svarta och vita nyanser

Efter lunchen på Blåbär idag köpte Jessika en lussekisse på Seven 11. Va! Men seriöst. Ska jag öppna mina julklappar imorgon eller vad är det frågan om. Projektet vinterjacka är tydligen lite sent ute enligt expediten på naturkompaniet som hade slut på alla storlekar. Fjällräven hänger väl snart ut nästa sommars bikini i skyltfönstret medan jag fortsätter att frysa.

Frozen worm! HAHA! Åh nu ska vi inte ses förrän efter helgen. Herregud. Det kommer kräva minst två dagliga samtal. Masken som är den mest omtalade personen på denna blogg (inte konstigt när vi är så gott som gifta) hon har knappt läst den. Men när du gör det din kaka. Då ska du veta att du är världens bästa. Vad vore Lusen Loppan utan sin Maskkompis. 

Nu är jag på gång. Med ny design till hemsidan. För den måste ju uppdateras mellan varven. Layouten blir lite rockigare i svart och vitt som nyanserna i min garderob ungefär..  

Dagens middag: Ananas och protein shake =/
Dagens kändis på stan: Emma Wiklund.
(Det är kul att springa in i någon annan än Tobbe trollkarl och hans nödiga hund)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0