Stockholmsnatt


Det började helt sofistikerat. Stiliga kavajer och pojkar med varsitt vinglas i handen. Det serverades avancerade hemmagjorda pizzor och kalla kyckling och grönsaksspett. Det blev nostalgitripp med gamla schlagers på dvd. Vid tolvslaget hade ett gäng vilda flator tagit över stället och Tommy hoppade som en galning i sängen ända tills polisen plinga på dörren. Haha..!
- Här är det verkligen fest, säger Tommy som är på en annan planet.

Sedan fick man vip på patricia med de galna töserna. Jag var verkligen inte så på G som jag hade behövt vara för att matcha deras upptåg. Men trevligt ändå. Även om jag inte tillförde sällskapet så mycket.

Nu ska jag tydligen klippa mig enligt order från frisören. Smått nervös.
Men det blev ju bra senast.

Kommentarer
Postat av: Linn LLLLL.

Men Linkaaan! Var du på patricia i lördags? För det var ju jag också. Men jag såg inte dig, tror jag. Inte va jag kommer ihåg. Fast, vad kommer jag ihåg? Vid närmare eftertanke. Puss!

2006-11-20 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0