Sinner or a saint


God afton.. Inspirationen är verkligen låg. Trodde jag skulle däcka så fort jag kommit hem. Huvudvärk som inte ger med sig. Idag fick jag alvedon från en hjältinna som satt i kassan på vivo. Jag vill själv var en sån varm och ödmjuk människa. Inte för att jag på något sätt är ond, men jag har fått för mig att jag nog kan uppfattas som dryg (samtidigt som jag fått stämpeln mjukis av flera den senaste tiden) Det är svårt det där. Profil och image. Identiteten är ju på ett sätt mitt varumärke. Eller hur. Hur uppfattar människor mig och hur vill jag egentligen bli uppfattad. Ärligt talat. Not a sinner nor a saint. Min aura är lite småfläckig numera. Jag går här och vänta på syndernas förlåtelse helt enkelt. Någon ängel blir jag väl aldrig. Och därför ska jag inte ge sken utav att vara någon heller.

Jag däckade aldrig när jag kom hem. Det blev fruktsallad med nyfunnen vän i min soffa.

Spontan utvärdering av det här med att skriva blogg. Sammanfattatning i tre ord:
Kreativt, underhållande och tidskrävande. Det har varit på tapeten ett bra tag, men
med lite inspiration så känns det som jag fått en helt ok start.

By the way.
Klassiskt! Vart tog du vägen?


Kommentarer
Postat av: amanda

Hallo sötnos!
Jag är kvar.. Dock inte på QX.se :) Orkar inte med den typen av människor nu, som är majoriteten på QX. Men jag är kvar och jag läser fortfarande din blogg :)

2006-11-11 @ 12:24:09
URL: http://klassiskt.blogg.se
Postat av: wisefool

Ah.. Men du dina meddelanden försvann. Så nu kommer jag inte in igen. Om jag skulle tro på ödet så är det nog inte meningen att jag ska läsa din blogg =/
What to do?

2006-11-12 @ 00:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0