Om sojabönor och smärtstillande


Var går egentligen smärtgränsen. Vem kom på idén att man kan tråda bort oönskad hårväxt. Fyyy! Real pain kallar jag det. Lite smärtstillande skulle inte ha skada.

Ett helskönt träningspass imorse. Det bjöds på några goa skratt under stretchingen. Jag och min vapendragare Marika alias masken snickrar på en vad vi behöver lista. Jag ska sammanfatta några punkter på slutet av detta inlägg. Har inte behövt någon huvudvärkstablett på hela dagen. Bara nacken känns stel men förhoppningsvis så är det på bättringsvägen nu.

Det har varit mycket meck med småsaker idag. Lite skoluppgifter lite städning och så har jag införskaffat föda i en näraliggande matvarubutik. Slog på stort och köpte både rostade sojabönor och nypressad juice. Lyx.. Jag känner mig nästan kunglig när jag dricker den juicen.

Hänt extra: jag fick diagnosen damp av en mentalvårdare på Torget
Vad vi behöver: Självdisciplin, sex och större vader.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Kalix

Härligt Linn! En blogg! I love it!
Kramar Kalix

2006-11-14 @ 12:08:15
URL: http://www.quvinna.se
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg!

2006-11-14 @ 18:35:15
URL: http://nelliesverklighet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0