Från Odengatan till Hawaii

-jag har handlat typ alla julklappar
-oj
-påvägen hem från skolan
-som vanligt, helt på g
-hittade en superdupermegabra affär
-gick du in på konsum?
-men den är hemlig jag kommer inte säga vilken
-näe
-hehe
-vadå
-netto
-ha ha
-nej In och finn hette den och det rimmar ju
-ja men har de inte bara massa schampoo
-nej det fanns en nedervåning
-en våning ner?
-=)
-ja
 
-där var läckerheterna
-där ska ja kika in
-det är mitt ställe
-hittade du alla där?
-då måste du skriva att det är från mig på paketen
-vadå ditt, jag tror alla är välkomna. Har du msn genom mobilen?
-du är inte alla
-nej det är sant
-ja jag sitter på hawaii nu
-du e rolig, själv är jag på maldiverna med en paraplydrink i handen, vänta! nu kommer min massör det är en kvinna oj hon är snygg. Vad har ni på hawaii? honolulu tjockisar
-Vi har en ananas
-inget mer...
-två fikon på en gummikrokodil

Kommentarer
Postat av: Hannah

ASG!

2006-11-28 @ 21:59:54
URL: http://svartkajal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0