En brud hem kanske inte som man tänkt sig



Man skulle kunna säga att kvällen inte slutade helt tillfredställande. Vissa skulle kanske se det så.
Men jag föredrar att se det ur ett annat persepktiv. Det var dynamit i förkröket. Folket höll måttet och där fanns alla förutsättningar för en lyckad utgång. Först fredagspub på skolan. Mina skor klämde som f*n och jag hade glömt bort varför jag inte använt dom sen jag köpte dom i maj. Så med skorna och en kurrande mage gick vi från tulegatan 41 till burgerking. Där snusade vi morötter och fyllde på reserverna innan vi mellanlandade på hot company. Medan johanna raggade upp förortskidsen 16+ så spelade jag bort alla mynt jag fick tag i på banditerna. (snabbspolning) Så sitter vi på en bar på söder. Omringad av hårda rocker snubbar. Det kliar lite i benen och det började rycka i allas disconerv. Av någon anledning så försvinner folk på oförklarliga sätt. En efter en. Så var det bara två kakor kvar. Den ena lagom bitter och den andra mest av.
 
Visst blir det aldrig som man tänkt sig. Men att kvällens höjdpunkt blev att åka kundvagn längs rörstrandsgatan var så långt från vad vi förväntat oss. Antingen så anser man att kvällen var helt misslyckad och att man aldrig besvärar sig med att gå ut igen för man kommer ju ändå aldrig till skott efter åtta timmars förfestande. Eller så betygsätter man kvällen i antal goa skratt. Vilket resulterar i att jag snart måste bjuda hem den där kakan på te igen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tyckte det va en kanonkväll, även om jag försvann. Vem hade koll på Linn liksom? Men ja, grymt skoj iallafall. Du är bra. Kraaaaaaaam

2006-11-27 @ 13:25:00
URL: http://linseylinseys.blogspot.com
Postat av: AK

Jag kommer när du kallar...

2006-11-27 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0