Dessa brilljanta dialoger

-glömde nästan bort att jag skulle blockera dig, så nu gör jag det (mohahah)
-neje
-neje skojja bara
-hur skulle jag klara mig utan dig då?!
-Nej det skulle du ju inte just därför. Du är fan rolig
-ha ha det är du med
-när jag ringde idag.. efter skolan
-ja..
-jag kom inte på att vi sa nåt, vi bara garva liksom
-ha ha ja faktiskt
-fattar inte vad det är, nått kemiskt?
-jag tror inte det sades något speciellt
-du kittlar en nerv tror jag
-jo det måste vara något kemiskt som styr. Våra nerver connectar typ
-haha *asgarvar*
-det är skönt att ha någon att skratta med en del är så torra som en gammal brödbit
-det är för dom dricker vätskedrivande
-ha ha ja det måste vara så
(...)

-nu har jag typ garvat åt brödbiten i tio minuter. 

*Puss på dig AK. Du förgyller min verkligen min vardag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0