Den lilla idioten i klistret

Det omöjliga har skett. Det som absolut är inte fick inträffa. Jag står snart ansvarig för en dubbeldejt tillsammans med Masken och två macho män. 

Bakgrund: Mask har sedan en tid tillbaks spanat och blivit spanad på. Jag som hennes vapendragare har iakttagit dessa primitiva blickar och undrat när det ska gå från A till B.  

Situation: Hon gjorde idag comback och lämnade de blåa brutalt fula byxorna hemma och var idag dressed in black och het som få. 

Aktion: De två instruktörerna konverserar vid mattorna då vi anländer för att avsluta dagens rygg- och bicepspass med stretching. De två männen varav den ena är hetare än den andra börjar prata högt om att de måste hinna med att gå ut och käka. Den ena tydliggör att det måste vara en restaurang med många snygga singlar. Vi stretchar alla möjliga muskler som vi kan komma på att vi har och sen hittar vi på några till.

-Där står ni och är alldeles tysta
Varpå jag (den lilla idioten) säger
-Vi väntar ju bara på att ni ska bjuda med oss. 

Det värsta är att dom nappade. Men åååh. Hur korkad får man va. Vad tänkte jag på.Jo det ska jag förklara. Jag tänkte att nu är jag trött på att se dessa primitiva varelser gå och tråna efter varandra utan att det händer nått. Dessutom har jag en utgångspunkt som var att varken Superman eller hans polare var intresserad av en middag med mig.  

Så nu sitter man i klistret men vad gör man inte för att förgylla Maskens vardag och krydda hennes fantasier som nu kommit ett steg närmare att bli verklighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0