Bananer och nötter


Bananerna på netto kostar tio kronor mindre än på ICA st eriksplan. Jag tror jag börjar få chimpansliknande drag på grund av alla bananer jag suger i mig. Och då menar jag suger. För jag mixar dom med mjölk och tillsätter kakao då så att det smakar choklad och banan. Egentligen är det en ganska exotisk kombination. Bananer är en tropisk frukt och kakao är en böna i sydamerika. En annan böna från sydamerika är Mika. Hon har nu bekräftat att hon ska medverka vid lussekissebaket den tolfte december klockan sjutton. Dagen före lucia. De kommer bli flerstämmig sång i köket. Glögg russin och mandlar kommer att serveras. Appropå mandlar så känner jag flera nötter. Och jag undrar när dom ska få en normal plats i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0