What really matters

Årets sista dag. Kräver egentligen ett milslångt inlägg. En grundlig sammanfattning av året som gått. Men jag tänker inte gräva och överanalysera så mycket i vad som varit. Året som gått får en egen lista över de viktigaste händelserna och besluten i kronologisk ordning: 

-Flyttar till Helsingborg
(Jag minns: fotboll, alla hjärtans dag, lägenheten, tre månader med härliga människor, Mia & Kia, Emelie, Johanna)

-Pluggar Strategisk kommunikation

-Jobb på skärgårdsstadskolan fram till sommaren.
(Jag minns: månader med massor av kärlek och nyfunnen vän Emelie Maurer)

-Kommer äntligen igång med träningen igen

-Skriver på papper för anställning på Skärgårdsstadsskolan

-Skriver på andrahandskontrakt för lägenhet vid S:t Eriksplan

-Fyra veckor betald semester  börjar med motorcykel tripp till Gotland
(Jag minns: Robin, Linnea, Ava, Alva, Kave, Fårö, fossiler, filmkväll)

-Flyttar hemifrån

-Pride

-Kommer in på Medieinstitutet, slutar på jobbet för att börja plugga

-Mor och Far flyttar tillbaks till Ljusterö. 


Relationer:
Det som framförallt har betytt något under året är de människor som kommit in i mitt liv och även de som inte längre tar plats. De fyra viktigaste relationerna 

-Masken, Hon har inte fått någon plats på listan över året som gått för hon har varit en del av allt som hänt. Någon som alltid finns där och vet allt om mig.

-Familjen, mor, far och tre bröder. Alias familjen grill och familjen humor. Mera skratt och mera kött.

-Skärgårdsstadsskola med alla underbara barn och vuxna som förgyller många dagar

-Nya klasskamrater, AK, Sigge, Lundhagen, Linnea med fler. Er tar jag med mig in i det nya året.  



Att ta lärdom av: Mitt liv består av relationer. Mina vänner och min familj. Det finns de som kommer och går. Gemensamt för alla är att de berikar livet. Med skratt och gråt.       

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är ett fint fanskap Linn! Puss & GottNyttÅr!

2007-01-01 @ 20:44:37
URL: http://linseylinseys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0