Set and done SalongK.se


YES! Så har man hittat sig en väg ut i verkligheten. Skriva skriva skriva ska jag få göra för nätmagasinet SalongK.se Det var ett lyckat möte med chefsredaktören Åsa. Störtskön kvinna. Hon tyckte det var synd att jag missade glöggpartyt men hon skulle snart ordna nån ny tillställning på redaktionen och då skulle jag infinna mig. Så kommer jag få jobba med en underbar Schnauzer i hälarna som heter Nietzsche för han är alltid med Matte Åsa på jobbet. Lokalerna ligger på Grev Turegatan så där kommer jag befinna mig fram mot våren. Skriverier och redaktörsjobb. Kan knappast bli bättre. Nu ska jag fira med en rejäl köttbit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

BU! På dig! Nu e jag AVIS, har kollat sajten, verkar ju klockrent. Något liknande får det bli till min nästa LIA.
PUSS cake

2006-12-18 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0