Om att döda en snigel och klackarna i taket


Precis som juldagen brukar yttra sig så låg landet lugnt och stilla. Har ägnat dagen åt att promenera, se på Bond och rulla tummar. Efter min fjärde knäckebrödsmacka med julskinka hallucinerar jag om morgondagens Kalkonfest. Jag ska slita den lilla fågeln i stycken så fort den lämnat ugnen.

Jag har även badat badkar. För njutningens skull så tillsatte jag en miljon bubblor och några liter badolja.
Så har jag legat på min brors säng och läst högt ut boken 50 sätt att döda en snigel. 

Rastlösheten gjorde mig vansinnig. Så jag gjorde det man absolut inte får göra. Klockan 21:00 tröttnade jag på inaktivitet och satte mig för att plugga. Nu mår jag genast bättre. Jag fattar inte varför det skulle vara så farligt och socialt oaccepterat. Hade jag inte varit här på ön utan hemma i stan så hade jag kanske gjort som alla andra i min ålder och slagit klackarna i taket på krogen. Hrrm får bli en annan gång.

Nu blir det Seinfeld. Hela natten!

Föresten så har jag hittat vissa likheter mellan mig och James Bond.
Ur en av dialogerna med den makalöst vackra kvinnan tillika kompanjon Vesper:
(James) You're not my type anyway.
(Vesper) smart?
(James) single!

Så är det! Det vore ju märkligt om dom bra inte redan vore upptagna.
What does that make me? =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0