Man kommer inte undan



Ibland gör man saker som man kanske inte är så stolt över. Det händer att man
försöker komma undan med det. Det var precis så det var i onsdags. Avslutningen
med klassen resulterade som ni kanske tidigare läst med utgång. Vad jag inte nämnde
var exakt VART vi begav oss efter den delikata middagen på hoffmann. Utav den enkla anledningen
att uteställen med åldern 16 + egentligen inte är mig grej.

Och skulle du nu hända. Att jag halkar in där. Som på ett bananskal. Så är det klart att det
hamnar på Expressens mittuppslag. Så det är ingen idé att försöka komma undan eller skylla
ifrån sig. Ja! jag var där. På Kicki's en sketen Onsdag. Som tur är var 25 andra medieägg där och gjorde
mig sällskap. Och helt ärligt så var det den bästa utgången på länge. Och nej.. Det är ingen bortförklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0