Lingonsylt

-Hjääääälp, jag får inte upp sylten, burken, j*vla burk
-hämta roomie hon kanske är stark
-liten och klen
-men du gymmar ju! ta en kniv och bänd
-faaaaan
-haha
-det är helt sjukt nu är jag trött i armen och handen
-då måste du vila ett tag å sen prova igen
-ja typ =/ får upp den lagom till raggisarna är klara
-raggisarna...ha vad sött
-den går verkligen inte
-jodå men prova bända lite först
-Mooohahahhhaaaha, I got it, pju min hand
-good girl du får vila den
-ah massage och hålla i någon vore bra jag ska fråga granne berit 65 +

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ha! Jag skulle vara duktig och äta surkål som jag köpte igår, men tror du jag får upp den j-vla burken? Nä! Well, imorgon är en annan dag :-P

2006-12-05 @ 19:31:42
URL: http://axang.blogspot.com.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0