Hur vuxen är jag på en skala

Några exempel på när man får vuxenpoäng är om man


(X) Prenumererar på DN alternativt SVD
(x) Investerat i designmöbler
(x) Bakat Pepparkakor
(x) Flyttat hemifrån
(x) Spelar alfapet
()  Ringer försäkringskassan
()  Har kläder för alla väder
()  Fast anställning
(x) Föredrar mörk choklad
()  Dicker kaffe
()  Har lån på banken
()  Pensionssparar
(x)Körkort


Några kryss har jag lyckats skrapa ihop under mina 22 år.
Dessvärre så får man minus poäng om man klättrar i träd
och hoppar i vattenpölar vilket betyder att jag aldrig kommer
att bli riktigt vuxen. Men hellre sitter jag i trädets krona och
visslar på livets glada melodi än att jag går över gator med
blicken fäst i marken. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Livets glada melodi. Genialt i sin enkelhet eller banalt som Christer Sjögren. Frågan återstår. Love you sis

2006-12-10 @ 12:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0