Gummigrej och franska kyssar


Idag har jag köpt strumpor med döskallar på. Mohhaaha..!
Jag kommer äga stan med dom på fötterna.

Det är kallt i mitt rum. Jag som alltid fryser. Det saknas en gummi vad det nu var.
En gummi grej som ska isolera fönstret. Men han har trillat bort. Och nu
sjunker graderna och jag är snart en kallblodig =/

Raggmunkar till middag. Med undantag från chiliconcarne så är det nog min specialité.

Så har jag pratat med någon. Flera timmar. Ja men hela kvällen när jag tänker efter.
Om allt och inget. Om fyrkanter, varm mjölk, fullkomlighet, franska kyssar, *censur* och brottning.
Verkar bra. För bra. IQ EQ och het som få. Det verkar så. 
Nåja. Fantisera får man väl göra. Eller..

Kommentarer
Postat av: Kalix

LEMUHREN! Det var längesedan vi sågs. It is a shame. Nåja, vill bara säga att jag blir fnissigt full av dina inlägg:)

Tänkte att du kanske vill veta att jag har länkat till din blogg på min hemsida. Du får säga till om det inte är ok.

MVH Kalix

2006-12-06 @ 02:44:30
URL: http://www.quvinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0