Ett noll till mig, eller



Blev väckt av dear AK klockan elva efter ca fem timmars sömn, men drog täcket över huvudet och sov vidare till halv ett. Tvättade två maskiner och tog en promenad. Upptäckte att min kavel var bestulen så Pia kom hit med en och jag köpte fyra pepparkaksformar sen drog vi igång årets första kakbak. Helt plötsligt var klockan åtta och efter att min mor på egen initiativ möbelrat om min lägenhet gjorde Pia en insatts och vi spenderade resterande delen av kvällen med att hitta rätt energi i rummet så att jag skulle kunna bli lite mer harmonisk igen.

Åh i natt var jag vaken. Hon höll mig vaken. På telefon tills klockan var fem. Det var väl i och för sig mest jag som pratade och jag minns inte hälften av vad jag sagt. Typiskt mig. Men jag lyckades i alla fall konkurrera ut Buffy och jag vet inte vad hon gör men hon gör det galet bra. För jag har tänkt. Och tänkt. På henne. Hela dan.


Åh det är kanske inte bra Jag vet. Men jaglåtsas inte om det.
För jag vill.. Veta och Känna. Och ha mer. Utav dig. mer fyrkantiga cirklar, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0