Ett helt ovettigt samtal

 Det behövs en viss förförståelse för att uppskatta den här dialogen. Det är onsdag morgon och senare idag är en klassfest inplanerad. Senaste försöket till utgång med klassen slutade i en smärre katastrof då Ak och jag ended up i en kundvagn på s:t eriksplan. Vissa klasskamrater går under benämning brödbitar för att dom kan uppfattas som mycket torra. Men frågan är om det inte är Kakan (AK) och Tårtan (jag) som är mest torra. I alla fall om man ser till hur tråkiga saker som kan få oss att dö av skratt.


-Kaaaaka, Hehe, jag ligger i sänger. still.. hehe..
-så skönt
-jaa
-jag gick upp 10 idag med...
-fått lite ont i nacken nu
-det tycker jag e sent
-jag har legat här sen tio
-har du fön?
-med datorn på magen
-haha
-nee
-du e en datanörd
-tror inte det, nej bara nörd
-okej
-för jag gör inget vettigs som att lära mig programmera då är man en datanörd
-jo men lite kan du allt
-nu ska jag ta min andra dator och ladda hem ljudböcker =) kul va
-ja men det låter skoj
-vi ses sen kakan
-fasen allt känns så tidigt idag, jag måste lixom åka snart
-japp
-dagen blir ju skitkort
-ikväll ska vi ha massa skoj, jag har förberett en kundvagn uppe vid st eriksplan
-åh det är ju alldeles lysande! för du vet vad som händer ifall alla brödbitar är trista?
-då 
 får vi doppa dom i glöggen
-haha vi ses sen over and out


 Hurvida brödbitarna reagerar efter att ha badat i glöggen och var kvällen slutar den här gången återkommer jag med i natt eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

du har fått spännande lia. grattis! jag har två på g, vill ha båda. ni får kul ikväll, jag är avis, livet utan pengar är totally keff.

julkramar från en brödbit

2006-12-20 @ 12:43:29
URL: http://juno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0