En återuppstånden katt och bröst i plast

Så fick sillen ta plats på bordet bredvid skinkan som låg och svettades. Mormor drack mumma och pladdrade på medan farmor rattade på hörapparaten. Jag signade upp mig på disken efteråt och tvingade bror till att torka dom tjusiga tomtetallrikarna med guldkant som bara används en gång om året.  

-Att vara såhär mätt det är värre än att vara full, sa mormor.
Och jag blev lika full i skratt som hon var full i magen av all julmat.

Brandlarmet gick lagom till Kalle Anka. Satte lite färg på det hela. Det var inge eld och lågor, men äventyrligt ändå. Bästa julklappen kom mitt under föreställningen. Jag tjöt som ett litet djur när Skorpan pep utanför dörren. Ett litet mirakel har hänt denna jul!!! Min kisse lever =)

Tomten hade rimmat på de flesta paketen. Jag har fått blommor i plast, värmeljus att mysa med och bäst av allt utökat antalet Seinfeld boxar (nu är samlingen komplett) 

Årets julklapp måste ändå varit lillebrors ”plastpatte”. Någon form av stressboll av silikon med formen av ett kvinnobröst. Men tanke på att han har flickvän så hade jag kanske uppskattat det mer, men jag fick i alla fall klämma lite på den. Hahaaa. Klicka på länken för bild:
http://wisefool.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTIyMzE3MDQ1JnQ9MTE2NjkxNDgwMSZjdXJyaW1nPTY  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0