En Ak, en Linn och en webcam

-Alltså seriöst jag döööör, hon är så sjukt söt
-ska ni inte ta och ses då?
-Joooo jag vill, men jag måste styra lite =)
-det är kul att kolla på dig när du äter
-pepparkaka, nu åt jag upp din gris men det är lite soppa kvar
-styra lite vad innebär det?
-styra.. jag vet inte riktigt. Men jag måste komma på nått bra
-för att hon ska lämna bruttan?
-Mm.. henne hade jag nästan glömt det måste också styras åh.. det blev mycket nu.
-verkar komplicerat
-såhär till jul och allt, ska jag lägga ner då
-nej
-nej precis, kanske äntligen ramlat över nått bra.
-men jobbigt med någon som redan har någon
-man tar det man vill ha ^^
-menar jag det brukar bara bli probs
-det finns en aning frustration i det svar ja.  Säg inte så.. jag vill har tänkt mig nått smärtfritt
-men det är ju bara för att hon inte fattar hur mycket bättre du är
-exakt, jag är fan bra
-ja du e ju toppen
-men du.. sakta i backarna.
-vilka backar
-pepparkaka mellan tänderna
(…)
-jag fick se henne alldeles nyss första gången
-jaha på webcam
-det blev ju inte bättre av det, paniiik så snygg
- Haha men är hon bra också till sättet menar jag inte bara snygg
-men det är ju det som är grejjen verkar ha både IQ och EQ. Jag och mina rimliga krav.  Det är så illa. (Kan jag aldrig få nått serverat på silverfat, she better be worth it)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0