Elboo och jag



Åh, jag vill ha en minigris. För jag tror inte att det finns något sötare.
Den ska heta... Hm .. Elboo. och dom små klövarna ska göra märken i min soffa
och han ska äta gröt och sova på en plyschkudde. Han ska ha ett sidenband
runt halsen och långa ögonfransar som han blinkar med när han vill sitta
i mitt knä och bli kramad på. Så ska han svara i telefonen med ett litet grymt
och sitta i mitt fönster och se ut över stockholm. Och ibland lägger han trynet på
min huvudkudde så att jag aldrig känner mig ensam. Och jag ska älska honom.
Bada honom varje söndag. Rulla runt i gräset och spionera på igelkottar och
småfåglar. Det ska vi göra. Jag och Elboo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0